Centrum Projektów Polska Cyfrowa rozpoczęło nabór wniosków o granty na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR. Celem projektu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu.
Wnioski o udział w projekcie wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych można składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Krynkach w terminie od 11 października do 27 października 2021 r. w godzinach od 730 do 1530
Aby ubiegać się o środki na zakup sprzętu komputerowego do nauki dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR należy spełnić łącznie następujące warunki:
- Zamieszkiwać na terenie Gminy Krynki w miejscowości w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
- Być członkiem rodziny (krewnym w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie) osoby, która pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej.
- Złożyć :
Wymagane dokumenty:
- Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego – które będzie podstawą do złożenia wniosku przez gminę;
- Oświadczenie ucznia szkoły średniej który osiągnął pełnoletność – które będzie podstawą do umożliwienia złożenia wniosku przez gminę;
- W razie posiadania dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w PPGR, należy dołączyć go do niniejszego oświadczenia;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
- Oświadczenie o wyborze sprzętu.