Towarzystwo Wspierania Inicjatyw Społecznych ALPI oraz Gmina Krynki z przyjemnością informują o dofinansowaniu realizacji projektu
„Szkoła otwartych szans”
Celem głównym projektu jest zwiększenie możliwości rozwoju zdolności językowych, matematyczno-przyrodniczych, informatycznych oraz rozwoju emocjonalno-społeczno-intelektualnego, poprawy wymowy 90 uczniów/uczennic SP, a także wzrost kompetencji zawodowych w zakresie pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych 20 nauczycieli zatrudnionych w SP w Zespole Szkół Samorządowych w Krynkach do 30.06.2021 r.
Wsparcie zaplanowane w ramach projektu realizowane będzie w formie:
- Wyposażenia pracowni przedmiotowych.
- Wyposażenia pracowni specjalistycznych.
- Szkoleń nauczycieli.
- Zajęć rozwijających kompetencje informatyczne I-III SP.
- Zajęć rozwijających kompetencje informatyczne IV-VIII SP.
- Koła ekologiczno-przyrodniczego kl. I-III SP.
- Koła matematycznego kl. I-III SP.
- Koła języka angielskiego kl. I-III SP.
- Koła matematycznego kl. IV-VIII SP.
- Koła języka angielskiego IV-VIII SP.
- Koła języka rosyjskiego IV-VIII SP.
- Zajęć laboratoryjnych z wykorzystaniem eksperymentu IV-VIII SP.
- Zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w kl. I-III SP.
- Zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w kl. IV-VIII SP.
- Zajęć specjalistycznych w kl. I-III SP.
- Zajęć specjalistycznych w kl. IV-VIII SP.
- Pomocy stypendialnej dla uczniów zdolnych kl. V-VIII SP.
Oczekiwane efekty:
Produkty:
- liczba nauczycieli objętych wsparciem w programie – 20 (18-K, 2-M)
- liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych lub umiejętności uniwersalnych w programie – 90 (45-K,45-M)
- liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie- 1
- liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych-1
- liczba osób objętych szkoleniami/doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych- 36 (18-K, 18-M)
- liczba uczniów objętych wsparciem stypendialnym w programie 15 (8-K, 7-M)
- liczba podmiotów wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne -1
Rezultaty:
- liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu – 20 (18-K, 2-M)
- liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe lub umiejętności uniwersalne po opuszczeniu programu – 81 (41-K, 40-M)
- liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 1
- liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 1
Wartość projektu: 420 318,43 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 357 270,66 zł