Wycieczka do Białowieży

W piątek 29 września 2017 roku udaliśmy się na wycieczkę do Białowieży.

Na początku odwiedziliśmy dzikie zwierzęta  w Rezerwacie Zwierząt w  Puszczy Białowieskiej. Obserwowaliśmy żubry, jelenie, sarny,  wilki, łosie, rysie i dziki. Naszym zachwytom nie było końca. Zakupiliśmy różne pamiątki.  Potem zwiedziliśmy dworzec carski, dzięki któremu przenieśliśmy się w czasy, kiedy to car Mikołaj przyjeżdżał tu ze swoim dworem na łowy. Następnie odbyliśmy spacer po Parku Pałacowym wokół Muzeum Leśno-Przyrodniczego, które zwiedzaliśmy z zapartym tchem. Nasza przewodniczka w ciekawy i interesujący sposób opowiedziała nam o florze i faunie Puszczy Białowieskiej.  Z wieży widokowej podziwialiśmy jesienną panoramę lasu i miasta. Z wielkim smutkiem żegnaliśmy Białowieżę. Ale co dobre i przyjemne szybko się kończy. W drodze powrotnej zjedliśmy posiłek w KFC.

Teraz już wiemy, że warto podróżować! Nie możemy się już doczekać następnego wyjazdu …. przed nami wiele ciekawych miejsc.